8 Aralık 2007 Cumartesi

Kelebeğin aşkı




Bir ben ruhumun en derinliğinde
Saklamayı beceren kendimi
Bir ben saklı bahçeme gizlice alan seni

İki ayrı dereydik yücelerde
Berrak aktık
Aktık…
Birleştik nehir olduk
Azgın sular sevdamızı sürükledi peşin sıra
Kavuştuk denize

Yaşanan bir c/an ki o da ömür
Ahh ahh
O dağlar ki dosttur dalgalara
İç içedir kayalarla yosunlar,
Öpüşürler yalnızca,
Sessizce

Ahh be adamım
Güzelim
……….Günışığım
…………………Gün batımım
Hercai kelebeğin kanat çırpıyor bak aşka
Tükenmeden zamanımız
Hadi, gel…
Gel de
Dokunalım son şansımıza…

Z/S

4 yorum:

Adsız dedi ki...

zamanı yiyip bitirirken yalnızlık dokunun son şanşınıza . dokunabilecek kadar uzakken dokunun ki yakın olsun tüm uzaklar. kaleminize sağlık

ezgi

Aylin Ünlü dedi ki...

Merhabalar,blogunun uçuşan kelebeklerini çok sevdim ve içeriğindeki yazılarıda beğenerek keyif alarak okudum.İlk Merhabamın şerefine seni sobeliyorum:))Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

kelebeğim beni,

sıkı sıkı sarıldım sana dostum.

hadi şimdi bıraktım.

uç mutluluğa

seni seviyorum

^^

Adsız dedi ki...

google de aranırken tesadüfen rastladım sayfana ve çok hoşuma gitti, bu arada bende amatör fotoculukla uğraşıyorum ve şiir yazmaktan zevk alıyorum..
sevgilerimle
mehmet kaya