31 Ocak 2008 Perşembe

SANA DAİR KUTLAMA 31-OCAK-2008

Bir kaç sn sonra müzik çalacak ...kaçırmayın derim...








Yıllar önce hatırlar mısın bana bir doğum günümde küçücük bir kutu vermiştin. Kuyumcuların en ufak altın karton kutularındandı. Hediye kağıdı ile kaplanmış ve süslenmişti. Oldukça şaşırmıştım, nasıl olmuşta küçük kardeşim (14 yaşın altında) altın almıştı bana diye.

Heyecanla kutuyu açtım ve şaşkınlığım iki katına çıktı…
İçinden altın yerine altından daha değerli olan bir şey çıktı…
Kalp şeklinde iki sayfalı bir not kağıdı,
İçinde bana verdiği değeri ve sevgiyi anlatan bir not. Bu küçük kutunun içinde bana olan sevgisinin dünyalar kadar olduğunu anlatıyordu.

Hediye alacak harçlığı olmadığını ve bana bunu elleriyle yaptığını söylediğinde gözlerim dolmuştu… Yıllar sonra içi boş gibi görünen ama oldukça büyük sevginin içine sığdığı bu küçük kutuyu buldum… Ve daha çok kısa süre önce sana da gösterdiğimde yaşanan mutluluk da çabası…

Her abla kardeşin anıları vardır ama bizim çılgınlıklarımız sayfalara sığmaz…
Şu anda aklıma gelen anılarımızdan bir kaçı;İstanbul seyahati, capella maceraları, bir şişe Artic’in halının üstüne dökülmesi, Bursa Karacaali, telesekreter kasetleri, …o kadar çok paylaştığımız acı tatlı yaşanmışlıklarımız var ki…ömrümün sonuna kadar unutmayacağım…

Nice nice yıllara…
İyi ki varsın…
İyi ki kardeşimsin…

NOT: azıcıkda senin özellikleri anlatayım dedim...
dünyanın en güzel kızı, çok zarif, dik kafalı, biraz huysuz, sabahları tersinden de kalksa iyi kalpli, çok neşeli ve son derece yetenekli, taklit yeteneği olan, çok komik, sanata düşkün...anne olmak için en son aday olmana rağmen 4 yıldır başarıyla prenses anne olabilen...
gülüşüne kurban olduğum, annemin hâlâ minik kızı, evimizin neşe kaynağı...






RAHMETLİ BABAANNEM VE BİZ ÜÇ KARDEŞİZ...ZERRİN, ENGİN, BERRİN

6 yorum:

Berrin dedi ki...

hay allahım, sabah sabah nasıl duygulandım..ne güzel yazmışsın..cok tesekkur ederım..sende ıyıkı varsın, ıyıkı ablamsın :) hepsı hepsı harıka olmus.. kocaman opuyorum :)

lütfiye bulhaz sevinç-ASRAN dedi ki...

mananeeeeeeeeeeeeeee. uuuuuuuu. mende möyle apla möyle merrin möyle nerrin itterim tendime mananeeeeeeeeeeee.

fıstıklar züpper siniz. seviyorum kısım sizi.

iyi seneler berrin (yaşlanıyon kıs kihkih onu hatırlatıyolar durmadan kihkih. ossun sen dadını çıkart. iyileş hemen valla tepe tasım atmak üzere bi koşu gelip ben düzeltcem yoksa, seni seviyorum (aman tanımasam nolur sanki sevmek için tanımak mı lazım mutlaka fıstık gibisindir, zerrin öyle diyo ya yeter ;) )

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok güzel bir sayfa hazırlamışsın,kardeşlik ilişkinizin önünde eğiliyorum gerçekten,neler yaşandığını ya da ne heyecanlar tüketildiğini bilmesem de siz kendi mutluluğunu çok güzel yansıtıyorsunuz beyaz sayfalara..Belki ayrısınız şuan da ama hiç kopmayacak ve kmler uzadıkça esneyecek bir bağınız var..Hep bereber mutlu olmanız,neşenizi,heyecanınızı,kalbinizin güzelliğini kaybetmemeniz dileğiyle..

Berrin dedi ki...

lütfiye tesekkurler ankaraya gelınce tanısırız artıkın :))) :)

aylıncım ne guzel seyler yazmıssın :)

bu arada ben zelebegın yerıne yorumları yorumluyorum hahahah kendısının pek adetı degıl cevap yazmak :PP

bu arada onun evınde partı duzenleyecegımızden de habersız kendısı :)) baskın yapınca gorecek coluk cocuk yıgılacagız evıne :))

400 Darbe dedi ki...

Mutlu yıllar :) Resimlere bayıldım ..

Cicim dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun berrin...Her günün doğum günün gibi geçsin.Sağlık, huzur,mutluluk neşe, sevgi aydınlık günlerin eksik olmasın.