15 Ocak 2008 Salı

SOBELENMİŞİM OY OY ..AYLİN DOKUNMUŞ...

ben küçükken: pek fazla hatırladığım birşey yok ama anlatılanlar kulaklarımızda yer etmiş sanırım...
çok akıllı bir çocuk, hareketli ama yapma deyince söz dinleyen...ailenin ilk ve tek kız torunu olmanın verdiği şımarılık da cabası...ve bir sabah babamın "bakın kiraz çıkmış ağaçta " " hadi toplayalım " diye bahçeye çıkardığı ve topladığımızı ancak yıllar sonra o ağacın leylak ağacı olduğunu ve bize süprız yapmak için tek tek dallara kirazları yerleştirdiğini öğrenmiştim...5 yaşında falanım bu arada...


aslında ben :Hayatı hep mücadele ile geçmiş, kendinden çok etrafındakileri düşünmüş, tuttuğunu koparan, kitabında imkansız diye bir şey yazmayan, yürekli, çılgın, aşka aşık, aklına eseni yapan, olmayacak şeyleri olduran, gezmeyi, yemeyi, içmeyi, alışverişi seven, her türlü ilginçliğe bayılan, sinirlenince gözü hiç bir şeyi görmeyen, pratik çözümler üretebilen,mutfakta değişik şeyleri denemeyi seven, hesap kitap işinden anlayan, başın sıkıştığında ilk olarak koşabileceğin, iyi bir dost, arkadaş ve yüreği bitmek tükenmek bilmeyen sevgi dolu

ilk kopyam: inanın hatırlamıyorum, çektin mi derseniz .heheee çekmem mi delisiniz...

en saçma huyum: off çok zor bir soru geçelim mi

bence cep telefonu: işim

aşk bence : herşey, yaşamın anlamı, olmazsa olmazım...birçok aşk var yüreğimde...Allah, motor, gitar, edebiyat vs.

sevdiğim bloglar: yeni yeni keşfediyorum daha sonra söyleyeyim...

ben kimi sobelesem ki? bulhazı sobeledim...

5 yorum:

lütfiye bulhaz sevinç-ASRAN dedi ki...

Ay ben gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum şimdi.

sorulara cevap mı verecem. peki
ama yorumla oluyo mu. ay olmuyosa da yaşlılığıma verin nolur. :) kihkih.

ilk kopyam. müthişti coğrafyada baretta'nın dersinden çektimdi üstelik yakalanmadımdı. ama valla çok dürüstçe söylemiştim hocam bugün sınav olduğunu bilmiyodum beni sınava alma demiştim di. etrafımdaki dört güzel arkadaşımın her biri bi soru verdi 90 almıştım. haha. onlar 70-80 de kalınca bana çok kısmışlardı ama. bise niye vermedin diye. hahahahaha.(güsel anıydı hatırlamış oldum iyi oldu)

en saçma huyum: ben mükemmelim ki. hahaha (anladınız umarım)hahahaha

bence cep telefonu: iyi icat tembellik için ideal.

aşk bence: var besbelli ama niyese hep uzak ara geçiyo hadi bilemedin teyet falan. yok henüz aldım kaçtım durumu yok. kihkihkih.

sevdiğim bloglar: kelebekimin kini seviyorum, berrinin yemek tarifleri de güzel ama hiç yedirmiyo hep baktırıyo. onun çün onun kine çok bakmıyorum artık. gelsede bi gün yapsa da yesek.

birini sobelemek lazım mış demekki öyle anlaşılıyo. ortak tanıdığımız biri olsun bari, pist aliş sobe deyim. nasılsa duymaz hahahahahahahaha

400 Darbe dedi ki...

mutlu sobelenmeler :))

Berrin dedi ki...

lütfiye, iyice katlettiniz bu sobe işini :)) sen kendi bloguna yazacaksın bunları ve sobeledıgınede haber vereceksın :) sizden gecmiş artık, yaşlanmıssınız :P

400 Darbe dedi ki...

Berrin kavgada söylenmez vallahi :))

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok mutlu oldum cevapladığına,teşekkür ediyorum herşeyden önce..Zevkle okudum ve kiraz olayından çok etkilendim.İlk kopyam sorusuna ise gülümsedim..